Home sweet home! Zaterdag 10 mei 2014 - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Home sweet home! Zaterdag 10 mei 2014 - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Home sweet home! Zaterdag 10 mei 2014

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Mei 2014 | Nederland, Nieuw-Vennep

Aangekomen op het vliegveld, zagen we na het inchecken dat ons vliegtuig nog helemaal niet aanwezig was.
Elk aankomend vliegtuig werd met argusogen bekeken, zal dit ons vliegtuig zijn?
Rond 14:45 was daar dan eindelijk onze KLM 747 400. Moesten eerst wel alle mensen en spullen eruit, de schoonmaakploeg erin voor de grote schoonmaak. Benzine vullen etc.
Uiteindelijk zaten wij om 15:15 in het vliegtuig, waarna we nog even aan de grond moesten blijven omdat het erg druk was.
In de file mochten we naar de startbaan rijden en toen het onze beurt was vlogen we voorspoedig het Amerikaanse land uit!
Met wat turbulentie, maar verder een prima voorspoedige vlucht
landen we om 10:30 uur Nederlandse tijd in een akelig bewolkt en nat Nederland!
Opgewacht door schoonouders Cees en Nel en Vrienden Ton en Hetty en Sara was het toch fijn weer op Hollandse bodem te staan!
Thuis aangekomen even een boterhammetje, de eerste boodschapjes en wasjes zijn we allemaal vertrokken naar dromenland. En wat is het dan moeilijk om na een uur/ anderhalf uur weer wakker te worden. Maar het is gelukt, hopelijk vanavond ook.
We mogen terug kijken op een wat stroeve start, maar wat hebben we het fijn gehad met elkaar!
Lieve mam en Rob, bedankt! En voor jullie straks ook nog een veilige thuiskomst!
Op naar het normale leven!