San Francisco dag 1 en 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu San Francisco dag 1 en 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

San Francisco dag 1 en 2

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een zeer onrustige nacht waarbij we allen om 03:00 uur klaar wakker waren, zijn we gelukkig na een uur weer in slaap gevallen tot ongeveer 7:00 uur. De dag begon meteen goed!
Kennissen van 30 jaar geleden, lieten weten 'toevallig' in San Francisco te zijn voor een ziekenhuis bezoek. Dus hebben we afgesproken voor de koffie. Linda en Bob wat was het fijn om jullie te zien!
Helaas niet al te veel tijd, want we hadden al kaarten gekocht voor de 'hop in hop off' bus! Met deze bus hebben we door de hele stad gereden, met als top stop; de Golden gate bridge!
Na nog wat gegeten te hebben in een fout restaurant, gingen de luikjes weer dicht.

Om vervolgens weer een rumoerige nacht te hebben. Jeroen is niet lekker en bezoekt het toilet die nacht meerdere keren. En worden wij een aantal keer wakker! Om om 5 uur weer allemaal wakker te zijn ;-(. Leuk hoor Jetlag.
Vanmorgen is Jeroen wel mee gegaan met de boot naar Alcatraz.
Erg mooi en interessant om te zien. We hebben de Nederlandstalige audio tour gedaan, en dus ook voor de kids goed te begrijpen! Na weer terug gevaren te zijn naar het vaste land van San Francisco is Jeroen naar het hotel gegaan om zijn bed weer in te kruipen.
Lars, Isa en ik zijn pier 39 in gegaan! Geweldig leuke winkeltjes, en natuurlijk voor de kenners, de zeehonden die daar met vele tegelijk op pontons liggen te tukken, schreeuwen en plonsen.
Nu lekker terug in het hotel, zodat de kids ook nog ff kunnen plonsen, maar dan in het hotel buitenzwembad.
En dan pakken we alles maar weer in, om morgen dan de camper op te pikken in Hayward!

En dat hopelijk na een hele goede, lange, rustige nacht!