Onderweg naar Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Onderweg naar Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Yosemite

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 April 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Helaas geen rustige nacht voor ons. Gisteravond is Isa gaan spugen en dat bleef de hele nacht. Dat betekende dus ook beddengoed wassen, helaas.
Het bleef nog even gedurende de dag maar het lijkt nu beter te gaan, duimen dus dat dit het was!
Vanmorgen vertrokken naar onze volgende campground; Yosemite Lakes.
Onderweg langs de highway 120 hebben we een kaasboerderij bezocht van familie van onze vriend van Tonie Gijzenberg.
Wat een mooie plek hebben zij daar gecreëerd voor de mensen (lees Amerikanen )om hen heen. Grappig om de geijkte Hollandse dingen ook in de winkel te zien!
Daarna door naar de entree van Yosemity om alle info in te winnen over wat we morgen echt niet mogen missen!
Morgen wordt dus een mooie maar actieve dag.
Hopen dat de luiken straks de hele nacht gesloten zullen blijven dus!

• 18 April 2014 - 08:41

Gerda Kroon-Boogerd:

Hallo lieve reislustigen,

Ik geniet van afstand met jullie mee. Is niet alleen voor Jud herkenning maar voor mij ook. Zou wel in die camper willen zitten! Geniet er maar lekker van en ik blijf jullie volgen op de toer.

Lieve geoeten,

Gerda

• 18 April 2014 - 09:17

Brenda:

Hoi lieverds!

Super leuk om jullie verhalen te lezen en wat zien jullie al veel gave dingen en jullie zijn nog maar aan het begin! Wel balen van de zieken maar hopelijk gaat dat gauw beter! Blijf lekker genieten en mooie dingen zien! Ik volg jullie! Tot gauw!

Dikke kus Bren, Jarno, Stan & Yens

• 18 April 2014 - 10:25

Tonie & Leony:

Ha familie Roubos! Wat sneu voor Isa, hopen dat ze zich weer wat beter voelt nu! Doe haar een dikke kus van Lise :)
    Tof dat jullie bij onze familie zijn geweest! Nog lekkere kaas geproefd?
    Nu genieten in Yosemite; wat is dat een prachtig park, heel veel plezier.

x van ons

• 18 April 2014 - 17:33

Ben:

Hoi Globetrotters,

Dat noemen zo nou jetleg, dan ben je misselijk en je bezoekjes aan het toilet zijn of overvloedig of helemaal niks. Ik hoop en weet zeker dat het nu wel voorbij is voor Jeroen en Isa. Leuk die foto van het huis, niks aan veranderd zij het dan 30 jaar ouder. Veel plezier vandaag, mooie rit naar Yosemite. Abrazo.

• 19 April 2014 - 21:19

Bob En Corina:

Hoi avonturiers,
    Wat leuk jullie verhalen te lezen, en wat hebben jullie al een hoop gezien.
    Hopelijk is de ziekenboeg nu voorbij.
    We wensen jullie heel veel plezier, allen de groeten.
    En zien weer uit naar het volgende verslag.

Liefs van ons.

• 21 April 2014 - 20:05

Luc En Emelie :

Hi Lars en Isa
    is het leuk daar?
    zonder Lars heeft Ajax dik verloren.
    Als jullie wat leuks zien, zeg dan dat wij daar naar toe moeten gaan als jullie weer terug zijn.
    Hebben julie al een beer gezien?
    Hoeveel hamburgers hebben jullie al op?
    veel plezier
    Luc&Emelie

• 21 April 2014 - 20:34

Ton En Hetty:

Hey wereldreizigers,
    Wat super leuk om jullie op deze manier te volgen. Hoe is het nu bij jullie? Zijn de zieken ondertussen weer helemaal opgeknapt? En hoe is het in yosemite Parc? Geniet ervan,dikke zoen van ons