Maandag 21 april 2014 2e paasdag - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Maandag 21 april 2014 2e paasdag - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Maandag 21 april 2014 2e paasdag

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 April 2014 | Verenigde Staten, Barstow

We zijn zooooo blij Jeroen voelt zich weer oké!
Vanmorgen op tijd vertrokken vanuit het Sequoia richting Las Vegas. In 1 keer rijden is net te ver, dus we kijken even hoever we komen.
Om 13:00 zijn we op de camping in Weldon, die we voor ogen hadden, maar we besluiten nog een paar uur verder te rijden om morgen dan niet heel ver meer te moeten rijden.
De temperatuur is nu echt al zuid Frankrijk, heerlijk dus!
De KOA camping in Yermo, waar we nu zijn is van alle gemakken voorzien dus......... kunnen de kids even zwemmen, mama de was doen én we hebben eindelijk weer WIFI. Vandaar een aantal verhalen in 1 x.
We gaan nu echt genieten, want we zijn nu allemaal gezond!
Op naar weer een heerlijke zwoele lange avond en nacht!

• 22 April 2014 - 08:26

Karen:

Hai Juud en overige familieleden,

Ontzettend leuk jullie verslagen te lezen van de reis door Amerika.
    Gelukkig dat Jeroen zich weer beter voelt en dat het voor de aankomende weken nog maar heerlijk zal worden. Jullie beleven van alles en vermaken zich uitstekend en daar gaat het om.

Ik volg jullie en ben benieuwd naar de volgende reisverslagen!!!
    Geniet en tot...... later.

groetjes
    Karen

• 22 April 2014 - 08:55

Marielle :

Hey juud,

Wat geweldig om zo met jullie mee te reizen... Heerlijk om te lezen wat jullie allemaal beleven.
    Hopelijk blijft Jeroen zich nu beter voelen zodat hij ook een beetje kan genieten van alles.

Hou de beren op afstand en heel veel plezier .

Kus marielle

• 22 April 2014 - 09:52

Familie De Baarsjes:

Hey,

Hoera! Jullie zijn allemaal weer fris en fruitig. Leuk om al jullie verhalen te lezen en natuurlijk de foto's te zien. Zo reizen we met jullie mee en het is heel leuk om alles zo te kunnen volgen.

Heel veel plezier en geniet ervan
    Morgen volop gokken natuurlijk en opnieuw in het huwelijk treden?!

X van ons
    David, Claudia, Sacha en Sander

• 22 April 2014 - 15:16

Ben:

Hallo Globetrotters, was bezorgd niets te horen de laatste dagen. Fijn dat Jeroen weer ok is. Op naar Vegas, wel even langs een casino bijvoorbeeld Ceasar Palace en daar een muntje ingooien, je weet no it, jackpot is om de hoek. Geniet en van nu af aan zinder problems. Abrazo.

• 22 April 2014 - 22:29

René En Eveline:

Hi there,
    Blij te horen dat het nu beter gaat met Jeroen, vervelend hoor als je je er zo op verheugd hebt. Is Isa ook weer helemaal opgeknapt?
    Want wat een schitterende reis maken jullie zo met z'n allen, hè. We genieten mee met jullie hoor!
    En de zuid Franse temperaturen maken het nog eens helemaal af, toch?
    Heel veel plezier daar en tot de volgende up-date!
    René en Eveline

• 24 April 2014 - 14:10

Suidjes:

Leuk om de verslagen te lezen. Jullie genieten super. Veel plezier nog en tot het volgende verslag en foto's.

• 28 April 2014 - 08:29

Bob:

Goedemorgen Fam. Roubos,

Het is heel leuk om jullie verslagen te lezen, ben benieuwd naar het verslag van seaworld.

Doe voorzichtig en nog veel plezier.

Bob