Zaterdag 26 april 2014. Koningsdag - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 april 2014. Koningsdag - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 april 2014. Koningsdag

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 April 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Na een wiebelige nacht rijden we ook een heel stuk behoorlijk wiebelig! Wat een wind.
En wanneer we even aan het rijden zijn krijgen we eerst een hagelbui, en daarna krijgen we meerdere keren sneeuw.
Jeroen begint optimistisch met korte broek en een hemdje maar,
de temperatuur is behoorlijk gezakt. We moeten onze winterkleding aandoen, brrrrrrr.
We komen aan in de Grand Canyon maar het weer laat het niet toe meteen wat te ondernemen, en daarnaast zijn we behoorlijk moe, door de onderbroken nacht door de storm!
De kachel zetten we aan en we doen in de camper gezellig een drankje met elkaar!
Ook vannacht gaan de lichten weer vroeg uit!