Zondag 27 april 2014 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Zondag 27 april 2014 - Reisverslag uit Seligman, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Zondag 27 april 2014

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 April 2014 | Verenigde Staten, Seligman

Vannacht was het rond het vriespunt en moesten we goed met de oren en de beentjes binnenboord blijven.
Eenmaal wakker lag er toch echt een laagje sneeuw op de picknick tafel.
We kleden ons warm aan en gaan op pad naar het visitor center om daar de shuttle te nemen naar de ooh aah point!
We lopen met de kids een half uur naar beneden hebben een super mooi uitzicht! Lopen daarna weer terug naar boven wat uiteraard weer wat meer inspanning kost!
Maar we redden het weer, en zelfs Isa lijkt het leuk te gaan vinden!
Daarna stappen we nog een aantal keer uit de shuttle, om te genieten van mooie uitzichtpunten!
Daarna rijden we naar de south uitgang en kijken we naar een super mooie film van national Geographic over de history van de Grand Canyon!
Dan rijden we alvast een stukje richting San Diego via de route 66, en eindigen op KOA camping Seligman route 66.
We maken ons op voor 2 dagen rijden om zo woensdag naar Seaworld te gaan in San Diego!

Helaas mensen foto's plaatsen lukt niet met de slechte WiFi hier!

• 28 April 2014 - 13:58

Gerard En Gerda Kroon:

Wat genieten jullie. Iedereen weer opgeknapt. En toch nog even winter gehad met de sneeuw. Bryce is inderdaad geweldig. Alles eigenlijk. Op doorreis naar San Diego nog even goede appeltaart eten. Een aanrader is het plaatsje Julian. Leuk plaatsje en werkelijk heerlijke appeltaart.

Groetjes uit NV,

Gerard en Gerda

• 28 April 2014 - 20:04

Claudia En Fam.:

We reizen nog mee. Fijn om weer wat te horen. Jammer geen fotos maar dat zien we vast nog aan het eind van de reis ;-). Zo te lezen veel te zien en te beleven! Geniet ervan met kus van ons