Woensdag 30 april. Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Woensdag 30 april. Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 april. Sea World

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 April 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen 'uitgeslapen' omdat Sea World pas om 10:00 uur open gaat.
We vertrekken om 9:20 van de camping en staan precies om 10:00 uur voor de ingang.
Wat een storm staat er daar (ja alweer!) en al snel blijkt dat daardoor de 3 attracties in het park niet open zijn. Jammer!
Bij binnenkomst zijn er een aantal bakken met onder andere 'clean' visjes, haaitjes en roggen waar je de kans krijgt deze ook te aaien.
Verder 3 mooie shows gezien van de orka's, dolfijnen en van de zeeleeuwen.
We zijn nog wel in de Ship wracked, (een soort wild river die wij in Nederland ook wel kennen, waar je met zijn 8ten in een ronde boot kan zitten.), en boy wat waren we nat!
Aan het einde van de dag vertrokken we naar Encinitas, waar mam en Rob al op de camping een plekje voor ons hadden geboekt! En wat was het een super camping bijna op het strand!
Wij waren precies op tijd voor de zonsondergang! Prachtig!
Kortom weer een geslaagde dag!!!!!,