Dinsdag 6 mei 2014. Carmel en Monterey - Reisverslag uit Aromas, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 mei 2014. Carmel en Monterey - Reisverslag uit Aromas, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 mei 2014. Carmel en Monterey

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Aromas

Na allemaal heerlijk geslapen te hebben vertrekken we richting Carmel. Het mooiste en liefste dorpje dat ik ooit gezien heb!
Allemaal houten huisjes en zo mooi van kleur!
We zijn er doorheen gereden zodat we in Monterey meer tijd hebben!
Wanneer we daar aan komen gaan we eerst naar old Fishermenswarf, een leuke pier met veel souvenier winkeltjes en restaurantjes.
Daarna rijden we meteen door naar het Monterey Bay Aquarium! Het koste wel wat meer dan verwacht , maar het was zeker de moeite waard! Wat is de onderwater wereld toch mooi!
En vooral de verschillende Jelly fishes zijn prachtig net als mijn moeder Jelly trouwens ;-)!
We rijden daarna nog een klein stukje verder en overnachten vannacht op Monterey Vacation RV park, aan highway 101!
En dan rijden we morgen toch echt naar de laatste camping om daar nog een mal, te bezoeken en in te pakken!

• 07 Mei 2014 - 17:15

Gerda En Huub De Wildt:

Beste Roubosjes,

Leuk om de reisverslagen te lezen ! Nog een paar dagen, en wij wensen jullie alle zes een
    goede terugreis !