Going way back! - Reisverslag uit Pleasanton, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu Going way back! - Reisverslag uit Pleasanton, Verenigde Staten van Familie Roubos - WaarBenJij.nu

Going way back!

Door: JUUD

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 April 2014 | Verenigde Staten, Pleasanton

Vannacht allemaal klokje rond geslapen. Dat was echt een verademing. Ook Jeroen is weer in orde en dus pakken we de boel weer in! Ik kan je vertellen; met 4 personen op 1 hotel kamer, geeft een bende. Als je de koffers niet tot verboden terrein bombardeert , ik gelukkig wel dus, maar dan nog......
Even een foutje in de planning bij Rob gaf wat onrust vanmorgen, (daardoor konden de kids vanmorgen nog ff zwemmen!)
Waardoor we een Chinese taxichauffeur over moesten halen ons voor een zeeeeer gereduceerd tarief naar het camperbedrijf.
En rond 1 uur konden we dan eindelijk de camper ontvangen!
Super veel uitleg gekregen en maar hopen dat we het opgeslagen hebben!
Eenmaal gesetteld kwamen Rob en Mama ook daarheen en vertrokken we naar de saveway in San Ramon, de plek waar mijn mams 30 jaar geleden ook boodschappen deed!
En zo gek, ik herkende het meteen! Alleen was alles toch kleiner dan ik me kon herinneren.
Met een overvolle boodschappenkar werd de camper bevoorraad voor de komende dagen.
Op naar 86 Dubost court, San Ramon. Ik had er met mijn ogen dicht heen kunnen rijden, wat fijn al die herkenning!
Ook mijn schooltje van toen kon ik in 1x vinden!

Daarna hup naar het eerste RVpark in pleasanton! En daar gaan we onze eerste nacht in de camper door brengen! Hoop op een goede nacht :-)

Helaas geen WiFi in de Camper, dus we zullen elke dag moeten afwachten of we nieuws kunnen plaatsen!
Reacties zijn altijd leuk!
Till next time folks!

  • 17 April 2014 - 22:31

    Agaath:

    Hi Judith en Jeroen

    Leuk om de verslagen te lezen . Wil je rob en je moeder de groetjes doen en een knuffel geven. Was leuk om de golden gate en Alcatraz weer te zien
    Geniet er lekker van.
    Groetjes
    Henk en agaath

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 9416

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 10 Mei 2014

Camper trip California, USA

Landen bezocht: